مختلف


یک بغل آرامش با...

عاشقانه ومذهبی

 چقدر آخه پست عاشقانه 

بزار چند تا جک مطالب دیکر بزاریم

البته به درخواست و اعتراض دوستان گلمون 


عسل

رفتم عسل بخرم فروشنده میگه عسل خوب داریم 75 تومن!!خوانسار هم هست 57 تومن!

عسل 3 تومنی و 5 تومنی هم داریم

  فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بوده

 

ایرانیان


 اونقدری که ایرانیا با آیفونای تصویریشون کوچه رو دید میزنن آمریکا با

 


پهباداش جاسوسیه خاک ایرانُ نمیکنه. مملکته داریم؟

 

 

خیابون

آیا میدانستید در ایران هنگام رد شدن از خیابان های یک طرفه

 

اگر دو طرف را نگاه نکنید میمیرید !؟


زن:غذا خوردی ؟
مرد:غذا خوردی ؟
زن:دارم از تو میپرسم
مرد:دارم از تو میپرسم
زن:ادای منو در میاری ؟
مرد:ادای منو درمیاری ؟
زن:بریم خرید ؟
مرد:غذا خوردم 

 

اس ام اس جدید ایرانسل:
مشترک گرامی
بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم
۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی
بسه دیگه، تحملشو ندارم!

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت2:56---9 مرداد 1394
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن


پاسخ:سلام ممنون مرسی / لطف کردی که بهم سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: